Autoryzowany Serwis

Główne zadania Autoryzowanego Serwisu

Główne zadania Autoryzowanego Serwisu to:
  • wykonywanie pierwszych uruchomień urządzeń,
  • wykonywanie napraw gwarancyjnych,
  • przedłużanie gwarancji (wykonanie przeglądu i podpisanie Umowy Przedłużenia Gwarancji),
  • wykonywanie pozostałych czynności serwisowych (konserwacje, naprawy pogwarancyjne etc).

Każda z prac kończy się wypełnieniem protokołu serwisowego oraz rejestracją zlecenia w specjalistycznej bazie danych. Niezależnie pracownicy Autoryzowanego Serwisu są zobligowani do uczestnictwa we wszystkich organizowanych przez producenta szkoleniach serwisowych oraz weryfikacjach wiedzy teoretyczno-praktycznej.

Autoryzowani Serwisanci wykonują wszystkie zlecone usługi oraz przyjmują zgłoszenia z Infolinii Serwisowej. Standardowo ich realizacja odbywa się w terminie nie dłuższym niż 24 h.

Rozruch i pierwsze uruchomienie urządzenia

Pierwsze uruchomienie kotłów grzewczych marki Budmet Nocoń musi być dokonane przez autoryzowanego instalatora lub serwisanta – jest to warunek konieczny do uzyskania gwarancji producenta.

Lista Autoryzowanych serwisantów

Jarosław Jakóbik 734 742 611 j.jakobik@budmetnocon.pl woj. lubelskie
Grzegorz Stępień 692 176 843 g.stepien@budmetnocon.pl woj. łódzkie
Grzegorz Kocot 500 195 121 g.kocot@budmetnocon.pl woj. mazowieckie
Rafał Bardelski 696 816 462 r.bardelski@budmetnocon.pl woj. opolskie
Dariusz Rozkosz 608 348 496 d.rozkosz@budmetnocon.pl woj. śląskie
Sebastian Niewiadomy 698 641 964 s.niewiadomy@budmetnocon.pl woj. śląskie
Marcin Nowak 501 259 761 m.nowak@budmetnocon.pl woj. świętokrzyskie
Tomasz Zdyb 502 580 571 t.zdyb@budmetnocon.pl woj. świętokrzyskie

BIURO OBSŁUGI SERWISOWEJ
ul. Stanisława Staszica 171, 41-250 Czeladź
32 265 17 02
32 265 87 12
budmet@budmetnocon.pl