Szanowni Państwo, w celu prawidłowego zgłoszenia usługi serwisowej realizowanej w ramach gwarancji prosimy o wypełnienie poniższych pól oznaczonych gwiazdką (*) oraz załączenie czytelnych zdjęć / skanów w formacie jpg, png, pdf w rozmiarze nie większym niż 1MB, następujących dokumentów:
wypełniony protokół reklamacyjny
dowód potwierdzający zakup kotła (FV lub paragon)
wypełniona karta gwarancyjna
protokół pierwszego uruchomienia kotła
dokument potwierdzający konserwację kotła wraz z dowodem zapłaty (FV lub paragon)
zdjęcie tabliczki znamionowej kotła
W przypadku reklamacji nieprawidłowego spalania w kotle (min. brak ciągu, zasmołowanie, wydobywanie się dymu do wnętrza kotłowni) do zgłoszenia proszę dołączyć czytelne zdjęcie / skan ekspertyzy kominiarskiej potwierdzającej spełnienie przez przewód kominowy wszystkich wymogów dla określonej wielkości kotła zawartych w DTR (dokumentacji techniczno – ruchowej).
Zgłoszenie usługi serwisowej w ramach okresu pogwarancyjnego następuje po prawidłowym wypełnieniu pól zaznaczonych gwiazdką oraz załączeniu czytelnych zdjęć / skanów w formacie jpg, png, pdf w rozmiarze nie większym niż 1MB, następujących dokumentów:
tabliczki znamionowej kotła
zdjęć możliwych do udokumentowania uszkodzonych elementów kotła.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności